#9 – TV – De 20 beste Ketnet programma’s

Standaard

Sowieso was ik niet de enige die als kind uren voor de tv heeft versleten. We kennen natuurlijk allemaal wel Kabouter Plop, Big & Betsy en Schuif Af, maar dé allercoolste programma’s waren toch op Ketnet. Daarom, bij deze een persoonlijke top 20 van de allerbeste Ketnet programma’s!

Aangezien ik in mijn 1ste blogbericht al verkondigde dat ‘Dag Sinterklaas’ het allerbeste programma ooit is, heb ik dit dus niet meer meegeteld in mijn top 20. 😉

20. Merlina

19. Rescue Rangers

18. De Boomhut

17. Degrassi, the next generation

16. Stafkes Straffe Kost

header_stafke

15. Boy Meets World

14. Level X

level xlevel x 2

13. Spring

12. Bassie & Adriaan

11. Samson & Gert

10. Round The Twist

9. Wreed Vreemd (So Weird)

8. Mijn Ouders Komen Van Mars (My Parents Are Aliens)

7. Wicked Science

6. Otje

5. Peperbollen

4. Lizzie McGuire

3. De Hopeloze Heks 

2. The Secret World of Alex Mack

1. W817

Wow, dat was moeilijk! Nu zullen sommigen onder jullie misschien wel denken dat ik bepaalde programma’s ben vergeten, daarom ook nog een top 5 van de programma’s die ik het minst graag zag:

5. Beestenbos Is Boos (te saai, te droevig soms)

4. Hey Arnold! (maar toch wel veel naar gekeken)

3. Oggy & De Kakkerlakken (daar keek ik alleen naar omdat er net daarna een ander, veel leuker programma begon)

2. En Daarmee Basta! (een nieuwe soort W817 willen uitvinden, maar niet kunnen)

1. Smos (Tom, je was nu net zo cool in W817)

smos

Laat zeker ook eens weten wat jouw favoriete (of minder favoriete) tv-programma’s waren op Ketnet! 😉

Geef een reactie

