Hey Fa!

Standaard

Alida

Hallo – of om het met de woorden van Alida van de boomhut te zeggen – Hey fa! Van harte welkom op de blog ‘Nostalgie volgens Shari’. Ik stel me kort even voor: mijn naam is dus Shari Ramaut en ik ben een studente van het postgraduaat Digitale Marketing & Communicatie aan de Ehsal Management School in Brussel.

Voor 1 van onze vakken hebben we de opdracht gekregen om een blog aan te maken. Ook al heb ik al een tijdje mijn eigen portfolioblog (https://shariramaut.wordpress.com), toch kriebelde het om een nieuwe blog op te starten, eentje waarin ik mij helemaal kon uitleven rond 1 onderwerp.

Nu kan je mij wel gepassioneerd door muziek noemen, ben ik oneindig hard verslaafd aan films en series én ben ik geboren om de wereld te ontdekken, toch is het niet simpel om een onderwerp te vinden waarover je echt veel kan schrijven en dat kan blijven boeien. En toen kwam ik bij het woord NOSTALGIE. Geef maar toe, iedereen blikt wel eens graag terug naar de tijd ‘waarin we nog geen zorgen hadden’.

Voor mij – geboren in 1992 – betekent nostalgie vooral de eindeloze lijst aan leuke tv-programma’s, hilarische gezelschapsspelletjes en keicoole boysbands, maar ook vooral de droom om later zangeres te worden, de tientallen poëzie-albums en dagboeken, het populaire ‘skelleke’ bij de slager en de talloze verjaardagsfeestjes.

Je merkt het: er zijn zoveel herinneringen op te halen! Ik kan alvast niet wachten, jullie ook?

Shari Ramaut,

studente postgraduaat Digitale Marketing & Communicatie. #ehsaldmc

Geef een reactie

